Întrebări frecvente

Înregistrare

La introducerea localității, te rugăm să nu scrii “oraș/comună”, ci să scrii direct numele localității. În acel câmp va apărea un meniu cu mai multe opțiuni, din care trebuie să alegi localitatea dorită. În cazul în care întâmpini dificultăți la completarea adresei și după introducerea localității, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon Serviciu Clienți, 0756-556-245, sau prin email, la info@kidlet.ro.

Comandă

Pentru a putea lansa comanda, înainte de a pune articolul dorit în coș trebuie să te înregistrezi pe pagina noastră, aici. După înregistrare, pune articolul ales în coș și dă click pe butonul "Vezi detalii Coș". Dacă e prima dată când faci cumpărături din webshopul nostru, te rugăm să treci adresa de facturare și de livrare.

La punctul ”Metoda de livrare” poți alege livrarea prin firma de curierat FAN COURIER. Dacă nu bifezi această opțiune noi vom trimite coletul prin firma de curierat GLS Romania.

În câmpul ”Observații” poți nota orice observație legată de comandă, iar cu ajutorul calendarului poți alege data livrării coletului.

Vei primi un mail de confirmare a comenzii, cu numărul acesteia. Poți vizualiza comenzile finalizate aici.

Da, există varianta unei comenzi telefonice. În acest caz cumpărătorul trebuie să știe codurile/mărimile produselor, respectiv trebuie să ne dea datele personale.

Da. După ce apeși butonul „Trimite Comanda“ îți va fi trimis în mod automat un e-mail de confirmare care conține și numărul acesteia. Poți verifica numărul comenzii tale, aici.

Înainte să apeși butonul „Finalizare Comandă“ ai posibilitatea să te întorci înapoi la pașii anteriori și să faci modificări (să elimini produse, să schimbi adresa de livrare, să modifici data livrării, etc.).

Apăsând butonul „Trimite Comanda“ ai confirmat comanda plasată și nu mai ai posibilitatea să o modifici în niciun fel.

Dacă dorești să anulezi comanda, este necesar să ne contactezi la nr. de tel. 0756-556-245 sau prin e-mail, la info@kidlet.ro, însă numai dacă comanda apare ca având statusul de „neprelucrată“ pe profilul tău. Dacă situația comenzii este altul înseamnă că produsul este deja expediat. În acest caz, după primirea lui, îl poți returna suportând cheltuielile de transport prin firma de curierat.

Poți plăti produsele comandate prin ramburs la curier, în momentul livrării coletului.

În cazul în care ai primit un cod de reducere de la KidLet.ro, poți introduce acest cod pe pagina de finalizare a comenzii. Câmpul pentru codul de reducere se află pe partea stângă, deasupra articolelor achiziționate.

Rezervări/Planificarea livrării

Deoarece în fiecare zi de luni, miercuri și vineri, după ora 16:00, îi așteptăm pe cumpărători cu marfă nouă, există posibilitatea ca un client să-și primească toate comenzile într-un singur colet (poate chiar fără cheltuieli de transport, în funcție de valoarea comenzii).

  • În pagina ”Coșul meu”, în câmpul ”Data de livrare”, cu ajutorul unui calendar, poți alege data de livrare a coletului actual. Dacă dorești să primești toate produsele comandate în același timp, tot ce trebuie să faci este să planifici livrarea tuturor produselor la aceeași dată. În acest caz unificăm conținutul acestor comenzi, iar dacă suma totală depășește 199 RON vei beneficia de transport gratuit.
  • Dacă dorești ca coletul să-ți fie livrat la o dată necunoscută dinainte, atunci în pagina ”Coșul meu”, în rubrica din câmpul ”Observații” trebuie să scrii cuvântul ”REZERVARE”. În acest mod, colegii noștri îți vor rezerva produsele alese. Când consideri că a sosit momentul livrării, atunci ne anunți ori telefonic ori prin e-mail și noi îți trimitem imediat produsele rezervate. Este important de știut că durata maximă a rezervărilor este de 30 de zile.
  • Poți să alegi ambele posibilități în același timp. În acest caz îți trimitem produsele rezervate împreună cu produsele comenzii planificate.

Produse/Mărimi

Nu, produsele noastre de cele mai multe ori sunt exemplare (bucăți) unice.

Descrierea fiecărui produs conține informații despre mărimea sa, conform etichetei, alături de informații despre mărimea pentru care corespunde în realitate, în baza dimensiunilor sale.

Pentru a te ajuta să alegi mai ușor și să afli dacă aleasă va fi cea bună, noi măsurăm FIECARE produs în parte. De exemplu, măsurăm lungimea superioară a mânecii, talia pantalonilor sau bustul rochiei! Aceste dimensiuni sunt prezentate pe pagina produsului.

Oferta noastră cuprinde două categorii mari: produse noi și produse second hand. În cazul articolelor noi de obicei avem mai multe mărimi (1-2) dintr-un produs pe stoc. În cazul produselor second hand este vorba de articole unice, din acest motiv în 99% din cazuri există doar o singură mărime pe stoc.

În caz de returnare/reclamație a unui produs din comanda promoțională, înainte de rambursarea sumelor către tine reducerea oferită va fi împărțită proporțional între produsele din comandă.

În fiecare zi de luni, miercuri și vineri după ora 16:00 stocul nostru se completează cu aproximativ 1.200-1.800 de produse noi. Aceste produse sunt evidențiate prin marcajul ”NOU”.

Toate articolele second hand sunt de înaltă calitate, aparțin unor mărci renumite (Next, George, Mark&Spencer ), și au fost folosite puțin sau deloc. Să nu te surprindă dacă în meniul SECOND HAND găsești haine noi cu etichetă originală! Vino și alege!

Pe un panou dotat cu iluminare specială verificăm fiecare produs în parte (24 secunde / produs), conform diferitelor criterii (calitatea materialului, stare, model, colecție, marcă, mărimea reală, culoare). Conform acesteia clasificăm produsele SH în patru categorii diferite:

  • Ca nou (60% din stocul total) – Produse în stare ca și nouă, fără semne de uzură, de calitate superioară, provenite de la brandurile lideri de piață în Europa de Vest. De multe ori la această categorie poți găsi și produse originale nou-nouțe, cu etichetă.
  • Aproape nou (30% din stocul total) – Produse cu semne de uzură minime, care pot fi piese de vestimentație perfecte pentru orice ocazie.
  • Foarte bună (5% din stocul total) – Produse cu semne mici de uzură, cu un raport de preț/calitate superioară.
  • Bună (5% din stocul total) – Produse cu semne de uzură mai mici sau mai mari, care pot fi piese de vestimentație perfecte pentru acasă.Retur si schimb de produse.

Produsele noi se clasifică în două categorii:

  • Nou cu etichetă
  • Nou fără etichetă – există produse pe care le putem comercializa doar fără eticheta de fabrică, din acest motiv avem obligația de a o îndepărta.

Toate pozele prezentate pe pagina de internet sunt făcute de noi, reflectă în mod real caracteristicile produsului (culoare, calitate și stare).

Toate hainele de copii comercializate pe site-ul nostru sunt originale. Putem demonstra acest lucru prin acte doveditoare.

Livrare

Livrările se efectuează de către firmele de curierat Fan Courier și GLS Romania.

Livrările se efectuează până la adresa ta sau până la sediu preferat de tine al firmei de curierat Fan Courier. Dacă dorești ca coletul să fie livrat la sediul Fan Courier, trebuie să menționezi acest fapt în adresa de livrare.

Toate produsele prezentate în webshop-ul nostru sunt pe stoc, iar astfel livrările pot fi efectuate în maximum 24 de ore de la lansarea comenzii. Dacă lansezi comanda în timpul săptămânii până la ora 15:00 comanda va ajunge la tine ziua următoare! Comenzile plasate după ora 15, precum și sâmbătă, duminică sau în zilele oficiale nelucrătoare se prelucrează în următoarea zi lucrătoare.

Costul transportului (în orice localitate din țară):

  • Sub 199 RON, costul livrării este de 13 de RON.
  • La o valoare a comenzii de peste 199 RON, transportul este gratuit.

Serviciul de curierat livrează coletele în general între orele 09:00 și 17.00 de luni până vineri, și între orele 09:00 și 12.00 în cazul zilei de sâmbătă (în caz de Fan Courier).

Nu. Cheltuielile de transport efectuate în localitățile din țară costă 13 RON indiferent de destinația aleasă, iar în cazul unei comenzi de peste 199 RON transportul este gratuit.

Da. În pagina ”Coșul meu”, cu ajutorul butonului de la punctul ”Metoda de livrare”, poți solicita livrarea coletului de către firma de curierat Fan Courier. În cazul în care localitatea de destinație nu figurează pe lista livrărilor cu tarif normal primită de la Fan Courier, coletul tău va fi livrat de către firma de curierat GLS.

Nu, nu există o astfel de posibilitate. Dacă produsele comandate nu îți satisfac așteptările le poți returna în termen de 100 zile de la data primirii (serviciu unic în România).

Retur și schimb de produse

Produsul cumpărat poate fi returnat în termen de 100 zile de la data primirii acestuia (serviciu unic în România). Dacă nu ești satisfăcut de produsul comandat, vom face tot posibilul pentru ca să fii mulțumit de serviciile oferite de noi.

Te rugăm să parcurgi următorii pași pentru a returna articolele societății KidLet.ro:

  • Introdu articolul/articolele pe care dorești să le returnezi, împreună cu Formularul de retur, în punga/cutia în care a ajuns comanda ta. Te rugăm să reții că Formularul de retur trebuie să însoțească întotdeauna bunurile returnate.

Este important de știut că KidLet.ro returnează doar și exclusiv contravaloarea acelor produse care sunt returnate în aceeași stare în care au fost trimise.

 

  • Te rugăm să ne retrimiți coletul la următoarea adresă, cu orice firmă de curierat (Important: KidLet.ro nu preia produsele retrimise prin Poșta Română):

SC. GAGRIVERUM TRADE SRL.

www.KidLet.ro

Jud.: Harghita

Loc.: Cristuru Secuiesc

Adr.: Berde Mózes, nr. 55/D

Tel.: 0756-556-245

  • Cu privire la rambursarea contravalorii produselor ai trei posibilități, te rugăm să alegi una dintre următoarele metode:
    • Dorești să schimbi produsul cu un alt articol de vestimentație.
    • Dorești să cheltui contravaloarea produsului cu ocazia altei comenzi.
    • Dorești să-ți revirăm contravaloarea produsului în contul tău bancar.

Imediat după sosirea coletului la sediul societății noastre, noi verificăm produsul retrimis de tine și, după o discuție telefonică (dacă este cazul), îți rambursăm contravalorii produsului în termen de trei zile lucrătoare.

Suntem siguri de înalta calitate a produselor noastre, de aceea suntem singurii din România care asigură un termen de retur de 100 de zile! Dacă întâmpini probleme, te încurajăm să ne suni și vom încerca să găsim o rezolvare!

Nu. Societatea KidLet.ro nu preia produsele retrimise prin Poșta Română!

În cazul returnării produsului cheltuielile aferente serviciului de curierat vor fi suportate de către client. În cazul livrării unor produse greșite sau cu defect, cheltuielile aferente returnării vor fi suportate de către KidLet.ro.

Formular de retur poate fi accesat din secțiunea “Linkuri Utile” din partea de jos a site-ului, subsecțiunea “Formulat de retur”. O altă variantă este să dai click pe linkul următor Click aici pentru a descarca formularul de retur

Toate produsele returnate de către clienți vor fi verificate (toate produsele returnate trebuie să fie în starea în care le-am trimis) și verificăm dacă formularul de retur este completat corect. În cazul în care toate produsele returnate au primit aprobarea, atunci emitem în favoarea clientului o factură storno. Dacă:

  • Clientul alege rambursarea contravalorii produselor prin virament bancar, atunci vom vira suma, în termen de 14 zile calculat de la data primirii coletului, în contul bancar indicat de client de client. În ambele cazuri transmitem prin e-mail factura emisă clientului.
  • Clientul dorește să utilizeze sumele rezultate din returnarea produselor cu ocazia unei achiziții viitoare (a ales această opțiune pe formularul de retur), atunci cu ocazia următoarei achiziții are obligația de a indica acest lucru (în rubrica ”Observații”). În acest caz va găsi două facturi în colet: o factură cu privire la comanda dată și a factură cu privire la produsele returnate. Valoarea totală a coletului va fi diferența dintre cele două facturi (ramburs).

În ambele cazuri trimitem pe adresa de e-mail indicată de client factura storno.

Cu numele de utilizator și parolă oricare dintre clienții noștri se poate accesa contul său de Kidlet.ro. Aici în meniul ”Comenzile mele” se găsesc toate comenzile lansate și toate produsele aferente comenzii, împreună cu codul produsului și poza acestuia.

Nu. A KidLet.ro nu acceptă colete cu ramburs!

Cu excepția Poștei Române coletele/comenzile KidLet.ro pot fi returnate prin orice firmă de curierat, aceasta este alegerea clientului, deoarece cheltuielile legate de returnarea produsului/coletului vor fi suportate de către client. Observație: Firma de curierat GLS lucrează exclusiv cu persoane juridice, persoanele fizice nu pot returna produse/colete nici în cazul în care comanda trimisă de KidLet.ro a fost livrată de această firmă de curierat!

Contact

Telefonic 
0756-556-245

Program de lucru 

Luni - Vineri: 08:00 - 16:00

Prin e-mail 
info@kidlet.ro

SC. Gagriverum Trade SRL.

Cod fiscal: RO36064781

Nr. Reg. Com.: J19/275/2016

IBAN: RO14-OTPV-2600-0101-2141-RO01

Banca: OTP Bank Romania

Sediul social: Şoimoşu Mare, nr. 131, jud. Harghita

Punct de lucru: Cristuru Secuiesc, str. Berde Mózes, nr. 55/D, jud. Harghita

Website: www.KidLet.ro

E-mail: info@kidlet.ro

Telefon: 0756-556-245

Dacă ai întrebări la care nu ai găsit răspuns sau dacă anumite informații nu sunt destul de clare, poți să ne contactezi la adresa info@kidlet.ro. Îți mulțumim anticipat pentru contribuția ta la îmbunătățirea serviciilor noastre!